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Customer relationship management The generally accepted purpose of Customer Relationship Management (CRM) is to enable organizations to better serve their customers through the introduction of reliable processes and procedures for interacting with those customers. In today's competitive business environment, a successful CRM strategy cannot be implemented by only installing and integrating a software package designed to support CRM processes Improving customer relationships CRMs are also claimed to be able to improve customer relationships . Proponents say this is because: CRM technology can track customer interests, needs, and buying habits as they progress through their life cycles, and tailor the marketing effort accordingly. This way customers get exactly what they want as they change. The technology can track customer product use as the product progresses through its life cycle, and tailor the service strategy accordingly. This way customers get what they need as the product ages. In industrial markets, the technology can be used to micro-segment the buying centre and help coordinate the conflicting and changing purchase criteria of its members When any of the technology driven improvements in customer service (mentioned above) contribute to long-term customer satisfaction, they can ensure repeat purchases, improve customer relationships, increase customer loyalty, decrease customer turnover, decrease marketing costs (associated with customer acquisition and customer “training”), increase sales revenue, and thereby increase profit margins.

23 junio 2005

Primer Post

Aca empieza una nueva etapa... Paso mas de un mes y me di cuenta que no puedo vivir sin un blog.
Por ahi la tematica de este nuevo blog no sea tanto sobre mi vida personal, pero aun asi voy a seguir siendo el mismo Mirko...
Los espero...


By Mirko |



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hey cambio todo,ponele mas colores chee.. esta medio dejado para lo q sos vos.. pero es re lindo ahora q tengo inter por unos dias mas te voy a leer siempre y a molestar como de costumbre jeje

By Anonymous Anónimo #  

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Yay!

Calloo, callay!!!

Yay!!!

By Anonymous Anónimo #  

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MUY BIEN !! Felicidades MIRKO lo importante es seguir leiendote , desde México SALUDOS !

By Anonymous Anónimo #  

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cuanto me alegra. justamente antes de ayer estaba pensando en decirte que deberias hacer un nuevo blog porque no me creía que no lo extrañaras. besos

By Anonymous Anónimo #  

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bienvenido de nuevo... se te extrañó.


:D

By Anonymous Anónimo #  

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Mwahaha.
Te encontre.

By Anonymous Anónimo #  

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Otro besote grande desde Mexico..a ver si con suerte me tenes por alla en poco tiempo!!!!!...Extrano mucho Argentina!!!!! a ver si tre puedo escribir algo de lo que esta pasando por aqui aasi me dan un consejo!!! besitos!!

By Anonymous Anónimo #  

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Oye que bueno saber de ti otra vez, si el tener un blog es un tanto adictivo, oye no dejes de darme una vuelta por el mio cuando tengas tiempo, ya se que parece una mala novela (y eso que no invento nada, que si inventara.......) pero y bueno creo que le falta un poco de color aqui ;-)

By Anonymous Anónimo #  

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Holas!! =)
Que bueno que estas de vuelta !! :D creo que yo tmb deberìa seguir escribiendo mi blog... pero con eso de que ia no tengo internet en mi ksa... pues es dificil... algùn dìa continuarè... lo prometo...

By Anonymous Anónimo #  

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Otra vez con las mismas viejas buenas costumbres?!?!? Ya me parecía...el blogging es un camino de ida!!! Welcome Back Mirko!!!!!

By Anonymous Anónimo #  

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